torsdag 3 november 2011

En underbar pärla att besöka...

Bilder från Slättarps Gård
 
Igår hittade vi en pärla en bit utanför Trelleborg, en mysig gård med en underbar blandning av kläder, inredning, fik och vad du kan tänka dig. Jag kände direkt att detta skulle bli en ny favorit- Slättarps Gård.

Den underbara gården drivs av Charlotta och Roger och de har verkligen lyckats hitta den där underbara kombinationen av saker och mat som skapar en stämning som tilltalar. Att man i lugn och ro kan avnjuta en kaffe för att en stund senare kika runt bland alla mysiga inredningsdetaljer medan barnen njuter i en myshörna och kollar film och för att sedan återgår till kaffet. Lugn miljö med skön musik och harmonin sparkade där.


  
 Många av de märken och leverantörer som jag gillar fanns där....




Vi fastnade för några underbar askar att ha på skrivbordet, en underbar trasmatta i skinn med silverdetaljer från Nordal och lite andra små saker....



Har ni ännu inte varit där rekommenderar jag det varmt!

Ha en underbar dag!
Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj hur kan man ha missat den !! Jag som har kompisar i Trelleborg och brukar susa ner där mellan varven :P Såg att den låg på vägen ner på deras hemsida, helt tokigt ju.!!! Måste bara dit :)
Tusen tack för tipset :D
Ha en fin helg!
kram
Ida

J sa...

Vännen, tänkte på dig när jag såg denna hemsidan...Uppger du Isabel får du dessutom rabatt :) http://www.nordljus.net/se/

Kram från oss tre

Anna Ekberg sa...

ÅÅååå tack söta :) en favorit sida helt klart ;) hihi


Och Ida Slättarp är en unik pärla, supermysigt och de som har gården är supergoa och härliga :)

Kramar