måndag 25 april 2011

Mitt älskade sommarhem...


Jag hoppa att alla haft en riktigt härlig påsk. Själv har jag njutit av mitt sommarhem uppe i det ljuvliga Bohuslän. Vädergudarna bad på det finaste vädret och solen värmande strålar gav mängder med ny energi. Jag längtar redan tillbaka till mitt sommarhem och efter att få njuta av långa härliga dagar där.



 I sommarhemmet är det blåa svala toner som gäller som passar till det svalkande blå havet...


Gammal men ack så fin fiskebåt...
De blå och vita tonerna som ger en förnimmelse och känsla till havet, den sommarblå himlen och det fria.

En liten napp-påse för trötta stunder..
 
En flagga från morfars fina flaggspel har visst rymt...;)


För mig finns det inget mer avkopplande och skönt som att komma hit. Här finns många härliga och fina minnen, glada stunder och ett lugn och trygghet som är svårslagen.


 Men massa ny sprudlande energi kan man nu ta tag i en ny vecka ;)







Jag hoppas att alla haft lika strålande och värmande sol och att ni haft en härlig påsk med fina och glada stunder.






Njut av kvällen!
Många kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj så fint!! Förstår att du njuter där :) Själv har jag också njutit av det underbara vårvädret eller tja man kanske kan säga sommarvädret :) Hoppas det håller i sig länge.
Härligt med ställen man kan hämta energi på :)

Ha en fin vecka!
Kram
Ida