måndag 6 december 2010

Tänkvärda ord....

För en tid sedan var jag hemma hos min söta väninna Camilla. Hon hade precis flyttat till en underbar lägenhet och i hallen möttes man av ett  väggord i röd text. Man kunde helt enkelt inte ta ögonen från texten och orden var så målande och lugnande, de gav ro. Så fick jag veta att den kom från Rädda Barnen. Denna fina text var det.
Så jag gick på Rädda Barnens hemsida men tyvärr verkade de ha tagit bort den. Men då hittade jag orden som tavla på Therese Senneholts sida. Vilken lycka.( Rädda Barnenen har en designshop med massa fina saker, kan vara värt att kika in om man inte gjort det tidigare.)

Denna  tavla med de underbar orden hade varit fin i även vår hall. Tror nästan Tomten får ge hemmet två paket i år...;)

This is your space an oasis where you can relax.... Så underbar ord och bara man läser dem skapas hememt tillden där stället där man kan ta det lugnt. Underbar att ha i hallen!

Therese har även andra tavlor med tänkvärda ord och en del av dem säljs även via Rädda Barnen. De är enkla tavlor men fina och de förmedlar ett budskap vilket jag tycker är fint.




Ha en fortsatt härlig måndag!
Kramar

1 kommentar:

bea-cici sa...

hei;)
er enig med deg at det bildet er fint! jeg kunne tenke meg en smaling av de i ulike størrelser og laget en bildevegg. men da må man kanskje kjøpe et par originaler og heller lager noen selv...
ha en fortsatt fin adventstid ;)
klem bea-cici