måndag 22 november 2010

I väntan på julen...

Idag plockade jag upp den fina ljusslingan som vi brukar ha i köket runt en av våra bjälkar under julen. Det ska se ut som gran men är av plast. Men den ger nästan en magisk stämning, det blir så mysigt och juligt och plötsligt känns delar av köket nästan som ur en coca-cola reklam.



Vårt kylskåp från SMEG är mitt absoluta favorit och jag tycker lika mycket om det idag som när vi köpte det och jag blir lika glad varje gång jag ser det. Det liksom kallar på mig, vilket i och för sig inte är så bra ;) Det finns i en mängd olika färger och alla är lika fina, som läckra godisbitar.

Nu får denna ljusslinga sitta uppe hela julen och det är den första vi tänder på morgonen i väntan på julgranen.


Ha en underbar kväll!
Många kramar till er från mig

2 kommentarer:

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Oh vad fint.... Ja jag längtar efter min Smeg kyl med frysfack.... min ska vara svart som ska matcha min svarta diskmaskin....
Kram och ha en mysig kväll

Anna Ekberg sa...

Tack :) och Grattis till ditt Smeg, du kommer att älska det. Härligt att ha ett kylskåp som är så fint :) och så snyggt när man kan matcha med sin inredning i köket. Förstår att du längtar!

Kramar