fredag 19 november 2010

Fredagsmys på IKEA...

Så bar det av till Ikea för en liten snabb tur... men vem har lyckats åka till Ikea på en snabb tur? ;) Det blev i alla fall lite belysning till kontoret så att vi numera ser något även när mörkret faller. Lampan ska jag i ärlighetens namn säga att jag varit lite skeptisk till men när den väl kom hem och upp i sin rätta miljö blev den kanonfin och jag gillar den verkligen.

Ikea PS "Svarva"
Det är en PS Svarva och det är en bordsmodell men vår fick stå på golvet och blev alldeles perfekt. Den finns även som golvlampa.

Tycker om lampfoten som ser ut som ett pärlband och som är lite annorlunda i formen.
  
Dessutom kom äntligen vår fjärilstapet från PIP till sin rätt och färgerna kom fram på ett annat sätt med lite ljus.


Njut av fredagskvällen och stundande helg!
Många kramar till er alla och tack för att ni finns där ute och läser min blogg!

 

2 kommentarer:

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Nej det går inte att bara titta på Ikea.... för oftast kostar den titten en tusing... : )
Tack själv för att du förgyller med en sådan fin blogg men många tips..
Kramis och ha en skön helg

Anna Ekberg sa...

Tack själv för att ni finns där och läser min blogg och ger mig inspirationen att skriva :)

Ha en toppen helg!
kramar